Кошик
264 відгуків
Хочу знижку та подарунок!Зателефонувати зараз
Обладнання салонів краси, перукарень, СПА-центрів, масажних, манікюрних і педикюрних кабінетів.
+380 (99) 156-33-92Менеджер
+380 (50) 391-46-68Менеджер
Додати відгук

Как проверить товар при получении?

Шановні покупці нашого інтернет магазину, в даній статті, коротко, викладені рекомендації по перевірці товару при отриманні в транспортній службі!
ВАЖЛИВО!  ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Перевірка товару: перед відправкою весь товар підлягає перевірці (упаковку розкривають, перевірять працездатність, комплектацію, наявність документів) на наших складах.Ми зацікавлені у відправці якісного товару, з працездатними параметрами, т.к.  ми несемо відповідальність перед замовником і гарантійні зобов'язання на протязі 12-18 місяців, і нам зовсім нецікаво, щоб при отриманні були виявлені будь-які несправності.
Упаковка товару: весь товар (якщо це фабричне пр-во Китай, Італія, Польща, Німеччина, Украіна.В разі якщо товар виготовлений за індивідуальними розмірами (меблі) -упаковка проводиться на виробництві + на ТОВ "Нова Пошта") перевіряється на цілісність упаковки  .
Відправка товару: все замовлення (без винятку), перед відправкою до замовника, проходять ПЕРЕВІРКУ і УПАКОВКУ, і тільки після цього відправляються до замовника.
Фото-звіт про упаковку товару, що відправляється: (стосується тільки габаритних вантажів!) Це дуже зручно! При відправці габаритних і важких вантажів (в першу чергу це стосується масивних масажних столів, які йдуть в зібраному вигляді і не підлягають розбору, манікюрних столів індивідуального виготовлення,  вітрин скляних і дерев'яних, робочих місць перукарів і стійок адміністратора) ми можемо сфотографувати для Вас, як ми упакували вантаж, і в якому вигляді він до вас вирушає: це допоможе гарантувати і вам і нам цілісність вантажу в момент упаковки і відправки.
ЯК ПЕРЕВІРИТИ ТОВАР НА "НОВІЙ пошта".
При отриманні товару на "Новій пошта" будь ласка, дотримуйтесь наших рекомендацій!
Отримуючи габаритні вантажі, такі як: масажні столи, кушетки, манікюрні столи, вітрини і інші меблі для салонів краси, зверніть увагу на:
ЦІЛІСНІСТЬ УПАКОВКИ! Упаковка товару не повинна бути порушена! Тобто.  на ній не повинно бути: вм'ятин, розривів, дір, слідів вскритія.В випадку, якщо при отриманні товару на складі транспортної компанії, Ви виявили що-небудь з перерахованого вище-стоїть перевірку отримання виробляти більш ретельно.
Обрешітку ТОВАРУ: Переконливе прохання, при отриманні товару в латах, оглянути спочатку цілісність обрешітки, і, візуально оцінити цілісність упаковки в обрешеткі.После того, як первинно Ви оглянули отримання, ОБОВ'ЯЗКОВО (!!!) попросіть співробітника транспортної компанії зняти обрешітку, для подальшого  огляду товара.Сніміте (акуратно!) стрейч-плівку або коробку з обрешеченное товару, і, оцініть цілісність товару під упаковкою, оглянувши його з усіх сторон.Почему ми так детально викладаємо дані рекомендації?  Всі наші рекомендації допоможуть і Вам і нам уникнути неприємних моментів.
ЩО РОБИТИ?  Товар пошкоджено!  Головне НЕ паніковать.Еслі Ви все зробили, як ми Вам рекомендуємо-довести, що Ви отримали товар з дефектом, буде набагато легше, ніж в разі, якщо Ви розкриєте його у себе в салоні або поза складу "Нової поштою" .Зверніть увагу  співробітника "Нової поштою" на пошкодження і обов'язково складіть ПРЕТЕНЗІЮ, в якій детально викладіть характер пошкоджень.
ЩЕ РАЗ ПРО ГОЛОВНЕ!
ПРИ ОТРИМАННЯ ТОВАРУ ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ ЙОГО ЦІЛІСНІСТЬ НА СКЛАДІ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ, А НЕ В САЛОНІ, КОЛИ ВЖЕ ДОВЕСТИ НІЧОГО НЕ МОЖЛИВО
 (Мати на увазі: відправлений якісний товар, який, при транспортуванні могли пошкодити або зіпсувати!)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner