Умови повернення(обміну) товару
Повернення і обмін товару можливий протягом 14 днів з причин, вказаних в законі України.
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, оригінальна упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром .Транспортние послуги з повернення (обміну) товару належної якості, завжди оплачує покупець.
Як відбувається повернення?
Клієнт звертається до покупця, і, в разі відсутності суперечок, покупець відправляє товар (за свій рахунок) на склад продавца.Продавец отримує, перевіряє стан товару на предмет цілісності і відсутність слідів використання, і тільки після цього перераховує грошови е кошти за товар.Срок відшкодування грошових коштів: від 3 до 14 робочих днів.
ВАЖЛИВО! Товар приймається по поверненню ТІЛЬКИ В ОРИГІНАЛЬНОЇ упаковці!
{{ 1}} тільки-в -Оригінальний упаковці!
Згідно з правилами компанії, повернення і обмін товару можливий протягом 14 днів з підстав, зазначених у законі України.
Стаття 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо Зараз товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, оригінальна упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Транспортні послуги по поверненню (обміну) товару належної якості, завжди оплачує покупець.
ВАЖЛИВО! НЕ стосується товару під замовлення, який був замовлений за передоплатою!
Покупець має право Оформити лист, з рекламації використовуючи форму зворотного зв'язку на сайті або за Адресою електронної пошти: вказана причина і треба відповідні опис і аерофотознімки.
У разі заміни або повернення товару, Покупець зобов'язаний повернути попередній товар в такому ж вигляді, в якому йому він був доставлений.
Продавець може відмовити в заміні або компенсації вартості товару, в тому випадки, якщо товар був виготовлення під замовлення (по передоплаті), і (або) товар прісутствіет в наявності на складі, якщо товар, що хочуть повернути (обміняти) має товарний вигляд, оригінальну упаковку, пломби, ярлики.
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, оригінальна упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром .Транспортние послуги з повернення (обміну) товару належної якості, завжди оплачує покупець.
Як відбувається повернення?
Клієнт звертається до покупця, і, в разі відсутності суперечок, покупець відправляє товар (за свій рахунок) на склад продавца.Продавец отримує, перевіряє стан товару на предмет цілісності і відсутність слідів використання, і тільки після цього перераховує грошови е кошти за товар.Срок відшкодування грошових коштів: від 3 до 14 робочих днів.
ВАЖЛИВО! Товар приймається по поверненню ТІЛЬКИ В ОРИГІНАЛЬНОЇ упаковці!
{{ 1}} тільки-в -Оригінальний упаковці!
Згідно з правилами компанії, повернення і обмін товару можливий протягом 14 днів з підстав, зазначених у законі України.
Стаття 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо Зараз товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, оригінальна упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Транспортні послуги по поверненню (обміну) товару належної якості, завжди оплачує покупець.
ВАЖЛИВО! НЕ стосується товару під замовлення, який був замовлений за передоплатою!
Покупець має право Оформити лист, з рекламації використовуючи форму зворотного зв'язку на сайті або за Адресою електронної пошти: вказана причина і треба відповідні опис і аерофотознімки.
У разі заміни або повернення товару, Покупець зобов'язаний повернути попередній товар в такому ж вигляді, в якому йому він був доставлений.
Продавець може відмовити в заміні або компенсації вартості товару, в тому випадки, якщо товар був виготовлення під замовлення (по передоплаті), і (або) товар прісутствіет в наявності на складі, якщо товар, що хочуть повернути (обміняти) має товарний вигляд, оригінальну упаковку, пломби, ярлики.