Кошик
304 відгуків
Плануєте придбати обладанання за грантові кошти?Зателефонувати зараз

Дорогий покупець! Зараз у нашому магазині неробочий час, але ми бачимо Ваше замовлення та опрацюємо його найближчим часом – не хвилюйтесь! Задати питання про наявність, характеристики, терміни виробництва та інше будь ласка: наші месенджери:VIBER,WATSAPP на номерах +380503914668

Обладнання салонів краси, перукарень, СПА-центрів, масажних, манікюрних і педикюрних кабінетів.
+380 (99) 156-33-92Менеджер
+380 (50) 391-46-68Менеджер
Додати відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення й обмін товару можливий упродовж 14 днів із причин, заявлених в законі України. Стать 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачена право споживача обміняти незадоволений товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не подався за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або за інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, ригінальне паковання, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром.Транспортні послуги з повернення (обміну) товару належної якості, які завжди оплачує покупець. Як відбувається повернення? Покупець звертається до продавця, і, якщо немає спорів, покупець відправляє товар (за свій рахунок) на склад продавця.Продавець отримує, перевіряє стан товару на предмет цілісності та брак слідів використання, і тільки після цього Перераховує кошти за товар.Срок плаття грошових засобів: від 3 до 14 робочих днів. ВАЖНО! За законом України, необхідно написати заяву на повернення засобів (образець відправляємо в електронному вигляді). ВАЖЛИВО!Товар приймається після повернення ТІЛЬКИ В ОРИГІНАЛЬНОМУ пакованні! Тільки- в -ОРІГІНАЛЬНОМУ пакованні!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner