Гарантійні зобов'язання
Гарантійні зобов'язання
Гарантійне обслуговування обладнання згідно специфікації здійснюється протягом 12 місяців з дня покупки
УМОВИ ГАРАНТІЇ:
А)Товар куплений через кошик на платформі "ПРОМ" або безпосередньо на сайті
Б) Безкоштовний ремонт здійснюється лише у гарантійний термін
В)Транспортування товару до сервісного центру здійснюється рахунок і силами замовника, тобто. транспортні послуги оплачує клієнт.
1)Гарантійний ремонт не здійснюється у разі:
- Не дотримання правил експлуатації, викладених в інструкції виробника
- Експлуатація обладнання при підвищеній температурі, високій вологості, запиленості приміщення тощо
- У разі експлуатації обладнання при несправному електричному заземленні або не гарантованому електроживленні (для електрообладнання використання блоку безперебійного живлення – ОБОВ'ЯЗКОВО)
- За відсутності оригінальної упаковки або повної комплектації
- Якщо пристрій має ознаки стороннього втручання або ремонту виробу у неуповноваженому сервісному центрі
- Якщо знайдено несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу
- У разі відсутності або пошкодження гарантійних бірок, наклейок, пломб.
2)Гарантія не поширюється на такі несправності:
- Механічні пошкодження
- Ушкодження викликані неправильними способами експлуатації з боку клієнтів (неакуартне поводження з меблями, електроприладами тощо)
- Ушкодження, спричинені потраплянням у виріб сторонніх предметів, речовин, рідин, комах.
- Ушкодження, спричинені стихією, пожежею, побутовими факторами
- Ушкодження, які виникли через невідповідність Держстандартам
- параметрів електроживлення.
- Ушкодження, які виникли через використання запчастин сторонніх
виробників.
- Ушкодження вузлів, які легко б'ються або піддаються деформаціям: оббивні матеріали,скло, пластмаса, лампи і т.д.
3) У разі виникнення неполадок або несправностей у роботі обладнання в
протягом гарантійного терміну, компанія зобов'язується усунути несправності,
а у разі неможливості, замінити обладнання на аналогічне - справне.
Гарантійне обслуговування здійснюється : м. Одеса, в м.Київ ,м.Бердичів( залежно від товару, який був куплений)
4) Транспортування несправного обладнання до місця гарантійного обслуговування
здійснюється клієнтом самостійно.Термін гарантійного ремонту залежить від
складності несправностей і становить від 1-го дня до 4-х тижнів.
5) Продавець не несе відповідальності за гарантійними зобов'язаннями перед
третіми особами, а також не несе відповідальності за можливі збитки, понесені в зв'язку з насправністю обладнення
Примітка
1) Звертаємо Вашу увагу на п.3 цієї гарантії. Якщо експертиза покаже, що несправність виникла через невідповідне електроживлення пристрою, у гарантійному обслуговуванні Вам буде відмовлено. Будь ласка, користуйтеся пристроями гарантованого живлення, такими як блоки безперебійного живлення.
2) Гарантійне обслуговування обладнання набирає чинності з моменту видачі товару покупцю, але не пізніше 14 діб з дня передоплати, інакше термін гарантійного обслуговування зменшиться рівно на стільки, скільки оплачений товар зберігався на складі з вини покупця (без урахування вищезазначених) 14 діб).