Кошик
284 відгуків
Хочу знижку та подарунок!Зателефонувати зараз

Дорогий покупець! Зараз у нашому магазині неробочий час, але ми бачимо Ваше замовлення та опрацюємо його найближчим часом – не хвилюйтесь! Задати питання про наявність, характеристики, терміни виробництва та інше будь ласка: наші месенджери:VIBER,WATSAPP на номерах +380503914668

Обладнання салонів краси, перукарень, СПА-центрів, масажних, манікюрних і педикюрних кабінетів.
+380 (99) 156-33-92Менеджер
+380 (50) 391-46-68Менеджер
Додати відгук

Гарантійні зобов'язання

Гарантійні зобов'язання

 

Гарантійне обслуговування обладнання згідно специфікації здійснюється протягом 12 місяців з дня покупки

 

УМОВИ ГАРАНТІЇ:

А)Товар куплений через кошик на платформі "ПРОМ" або безпосередньо на сайті

Б) Безкоштовний ремонт здійснюється лише у гарантійний термін

В)Транспортування товару до сервісного центру здійснюється рахунок і силами замовника, тобто. транспортні послуги оплачує клієнт.

 

1)Гарантійний ремонт не здійснюється у разі:

  • Не дотримання правил експлуатації, викладених в інструкції виробника
  • Експлуатація обладнання при підвищеній температурі, високій вологості, запиленості приміщення тощо
  • У разі експлуатації обладнання при несправному електричному заземленні або не гарантованому електроживленні (для електрообладнання використання блоку безперебійного живлення – ОБОВ'ЯЗКОВО)
  • За відсутності оригінальної упаковки або повної комплектації
  • Якщо пристрій має ознаки стороннього втручання або ремонту виробу у неуповноваженому сервісному центрі
  • Якщо знайдено несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу
  • У разі відсутності або пошкодження гарантійних бірок, наклейок, пломб.

 

2)Гарантія не поширюється на такі несправності:

  • Механічні пошкодження
  • Ушкодження викликані неправильними способами експлуатації з боку клієнтів (неакуартне поводження з меблями, електроприладами тощо)
  • Ушкодження, спричинені потраплянням у виріб сторонніх предметів, речовин, рідин, комах.
  • Ушкодження, спричинені стихією, пожежею, побутовими факторами
  • Ушкодження, які виникли через невідповідність Держстандартам
  • параметрів електроживлення.
  • Ушкодження, які виникли через використання запчастин сторонніх

                виробників.

  • Ушкодження вузлів, які легко б'ються або піддаються деформаціям: оббивні матеріали,скло, пластмаса, лампи і т.д.

 

3)  У разі виникнення неполадок або несправностей у роботі обладнання в

     протягом  гарантійного терміну,   компанія зобов'язується усунути несправності,

     а у разі неможливості, замінити обладнання на аналогічне - справне.

     Гарантійне обслуговування здійснюється : м. Одеса, в м.Київ  ,м.Бердичів( залежно від товару, який був куплений) 

 

4) Транспортування несправного обладнання до місця гарантійного обслуговування

     здійснюється клієнтом самостійно.Термін гарантійного ремонту залежить від

     складності несправностей і становить від 1-го дня до   4-х тижнів.

 

5) Продавець не несе відповідальності за гарантійними зобов'язаннями перед

    третіми особами, а також не несе відповідальності за можливі збитки,       понесені в  зв'язку з насправністю обладнення

 

Примітка

1) Звертаємо Вашу увагу на п.3 цієї гарантії. Якщо експертиза покаже, що несправність виникла через невідповідне електроживлення пристрою, у гарантійному обслуговуванні Вам буде відмовлено. Будь ласка, користуйтеся пристроями гарантованого живлення, такими як блоки безперебійного живлення.

 

2) Гарантійне обслуговування обладнання набирає чинності з моменту видачі товару покупцю, але не пізніше 14 діб з дня передоплати, інакше термін гарантійного обслуговування зменшиться рівно на стільки, скільки оплачений товар зберігався на складі з вини покупця (без урахування вищезазначених) 14 діб).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner