Якщо Ви вирішили відкрити салон краси...
ВИБІР ОБ'ЄКТА
Вкласти гроші в салонний бізнес сьогодні прагнуть багато. І не дивно — фахівці стверджують, що активна частина населення (кожний 6-й житель міста) в салони навідується регулярно і за послуги платить $20-50 в місяць. Деякі леді залишають в полюбився закладі близько $100-300 щомісяця (в середньому якісна процедура догляду за обличчям коштує близько $35, і таких процедур в місяць потрібно прийняти 5-6 плюс педикюр-манікюр, солярій, зачіски, візаж...). В оздоровчих центрах і «одноденних курортах» SPA, де ділова публіка «відновлює сили» весь вихідний день, клієнти платять ще більше.
Самий перший питань, яке задають собі організатори бізнесу, — коли «відіб'ються» вкладення? Престижні салони бізнес-класу та медико-косметологічні центри, що надають дорогі послуги, окупаються швидше Ми вирішили в своїх розрахунках виходити з самого поширеного на ринку варіанту-мінімум (салон економ-класу за $15-20 тис. ) з широким набором послуг, який з часом може стати стартовим майданчиком для зростання.
Помилки, які допускаються при організації бізнесу, досить стандартні. Наприклад, дорогий ремонт «з'їдає» більшу частину бюджету для придбання обладнання залишається мало коштів. Найчастіше при плануванні приміщення не враховується можливість розширення, що абсолютно не вірно, так як з часом (коли салон почне приносити дохід і з'являться більш вимогливі клієнти) потрібні все нові і нові технології, а відповідно і нові апарати, які потрібно десь розмістити. Розділяти перукарський зал на чоловічий і жіночий неефективно — в моді стиль «унісекс», краще організувати окремий кабінет для прийому дуже вимогливих клієнтів (VIP— персон). Часто дорогий дизайн салону «не працює» на цільову аудиторію — значить гроші витрачені даремно. Так що витончений мінімалізм краще дорогих «наворотів».
Багато турботи по організації салонного бізнесу зможуть взяти на себе компанії, які займаються організацією салонів «під ключ». І витрати на «прицільний» старт з допомогою досвідчених фахівців можуть виявитися виправданими — ціною уникнення дорогих помилок.
ПРИКЛАД
Варіантів створення салонів краси може бути безліч. Найрозповсюдженіший і найменш витратний — салон економ-класу. Спробуємо змоделювати відкриття бізнесу саме в цьому сегменті ринку «краси».
Заклад на 5 робочих місць обладнано недорогий меблями та аксесуарами, виробленими в Китаї, Італії та Україні. Це— оптимальний набір для салону економ-класу, розрахованого на великий потік не найвибагливіших клієнтів.
Обладнання для перукарського залу :
1. Робочі місця— від 250$— 550$
2. Крісла перукарські — від 200 $— 275$
3. Мийка— від 130$— 750$
4. Сушуар /1 швидкість, Італія/-230$, /1-3 швидкості, Китай/— 150 $
5. Візки/лабораторії / для перукаря— від 100 $
6. Стерилізатор УФ-50 $
7. Місця очікування /зона відпочинку/— від 65$/стільці/-700$/кутові дивани/
8. Рецепшн/стійка адміністратора/-250$
РАЗОМ/розрахунок проведений для 5-ти робочих місць/: min— 3400 $ -----max 6500 $
Обладнання для косметологічного кабінету —ВАРІАНТ 1:
1) косметологічна Кушетка з двома перегинами — 255 $
2) ультрафіолетовий Стерилізатор— 50 $
3) Візок для косметолога /3— полички/ — 100-200$
4) Вапоризатор з озонуванням і аромотерапією— 240 $
5) Лампа— лупа /з кріпленням до столу або на штативі/— 100-140$
6) Стільчик майстра/ без спинки або зі спинкою/— 50-150$
7) косметологічні Апарати-;
7.1 Дарсонваль— від 50 $ /залежно від країни— виробника/
7.2 Ультразвук/ очі-обличчя/— від 200 $
7.2 Скрабер —від 470 $
7.3 Броссаж, гальваніка, ваккум-спрей— від 100 $.
ЗАГАЛЬНА: min— 1600 $ -----max 2000 $
Обладнання для косметологічного кабінету —ВАРІАНТ 2:
Якщо в кабінеті призначеному для надання косметологічних послуг обмежений простір, можливо оптимальним варіантом буде наступний варіант:
1. Косметологічний комбайн з набором функцій:
1.1 вапоризатор, лампа-лупа, дарсонваль, браш -870 $
1.2 вапоризатор, лампа— лупа, дарсонваль, гальваніка, браш, вакуум, спрей, вакуум-пульс режим, УЗ фонофарез, коагулятор 20W, УФ стерилізатор— 950 $-1300 $
1.3 Вапоризатор, лампа— лупа, лампа Вуда, Дарсонваль, Гальваніка, Браш, Вакуум, спрей, УЗ скрабер, УЗ фонофорез, Коагулятор 20 W, мікродермабразія алмазна, тепло— холод. -1320 $— 2100 $
2. Косметологічна кушетка — 255 $
3. Косметологічна лележка-100-200 $
ЗАГАЛЬНА: min— 1300 $ -----max 2550 $
Обладнання для косметологічного кабінету —ВАРІАНТ 2:
1. Стіл манікюрний, однотумбовий— від 200$
2. Стільчик майстра— 50-150$
3. Стілець клієнта— від 65 $
4. Педикюрне крісло/пневмоподъемник/— 220 $, крісло на гидралическом підйомнику— від 450$
5. стільчик майстра педикюру— 60 $
6. Гідромасажна Ванночка— від 60 $
7. Стерилізатор температурний — від 50 $
ЗАГАЛЬНА: min— 700 $ -----max 1200 $
Солярії: від 5900 євро/ пр-во України/, від 7000 євро/пр-у Голландії/.
Всього на обладнання та меблі доведеться витратити близько 5700 $/ без урахування солярію/. На ремонт 50 кв. м приміщення — 3000 $. Таким чином, початкові витрати на створення салону складуть понад 8700 $
Враховуючи розмір початкових вкладень і змінні витрати, а також денну виручку і кількість робочих днів у році (345), отримаємо, що салон окупиться приблизно за рік. Рентабельність бізнесу після виходу «на режим» складе близько 40%.
ЯК ВІДКРИВАТИ
*
Реєстрація юридичної особи (ТОВ або ПП).
*
Пошук та оформлення приміщення. Цей етап включає інженерну експертизу приміщення, перевірку документів на право власності; оформлення купівлі-продажу або оренди приміщення.
*
Узгодження проекту з відділом архітектури, держпожнагляду і СЕС до початку будівельних робіт.
*
Після реконструкції — отримання необхідних актів і висновків у вищезгаданих організаціях (список нормативних документів, що регламентують облаштування приміщень для салонів.
Якщо в салоні мають намір надавати крім звичних перукарських та косметологічних послуг медичні послуги, необхідно сертифікувати в МОЗ все заклад або його підрозділ, що має відношення до медицини.
ПЕРСОНАЛ
Закладу на зорі своєї діяльності «вирощували» спеціалістів самі, і з тих пір навчання, організація курсів і семінарів — окремий напрямок їхнього бізнесу. Крім того, в останні кілька років у столиці з'явилося до десятка спеціалізованих агентств, навчальних і постачають кадри для галузі. Опанувати престижну професію може кожен бажаючий, хоча для деяких технологій потрібна наявність диплома медсестри або лікаря. Ірина Медведєва, президент Асоціації спеціалістів з прикладної естетики, радить відразу закладати у витрати навчання персоналу: «Початківцю фахівця можна повчитися у себе в місті, а майстри, досягла певного рівня, варто заохотити — направити в столицю або за кордон».
Кілька слів про роль адміністратора. Від зустрічі з ним, першої бесіди залежить бажання клієнта замовити послугу. Адміністратор повинен пам'ятати імена клієнтів, стати їх довіреною особою в питаннях краси і здоров'я. Адміністратору салону доводиться самостійно приймати рішення, керувати роботою колективу, вміти вести себе в нестандартній ситуації. Розуміючи це, при виборі адміністратора власники салонів особливо упереджені.
ЛЮДСЬКОЮ МОВОЮ
SPA — оздоровчі центри і технології на основі водолікування.
Космецевтика — напрямок, що поєднує косметологію з медициною.
Мезотерапія — введення мікродоз лікарської речовини за допомогою спеціального обладнання до середнього шару дерми.
Пресотерапія — дозований механічний вплив на шкіру і підлеглі тканини підвищеним тиском.
Зараз в Україні працюють понад 6 тис. перукарень та салонів краси. За оцінками експертів, ємність ринку цих послуг в нашій країні досягає $230 млн. Київ, як вважають фахівці, займає п'яту частину ринку, тобто на столицю припадає близько $45 млн. Сучасні салони краси надають величезний асортимент послуг — від стрижки-манікюру до гормонотерапії та складних пластичних операцій. Для вибору об'єкта вивчення наведемо загальну структуру існуючого ринку
Салоны эконом-класса (такое заведение можно открыть за $15-20 тыс. ), активный спрос на услуги которых формирует не самая состоятельная часть населения, занимают наибольшую долю рынка. Многие из этих заведений «выросли» из парикмахерских, сменив вывеску после приобретения комплекта косметологического оборудования.
Салоны бизнес-класса ($25-40 тыс. ) обслуживают более платежеспособную часть населения, обычно находятся в центральных районах городов с населением свыше 300 тыс. человек.
VIP-салони») надають індивідуальний сервіс і ефективні можливості космоцевтики, створюються згідно з гаманцем і фантазією інвестора. Ніша таких центрів краси і здоров'я досить активно поповнюється (відкрилися салони «Body&Soul» р. Миколаїв, «Комплімент» -1 поверх, р. Миколаїв. «Штрих», «Студія краси Олени Березниковой"р. Миколаїв, Центри естетичної медицини теж на підйомі — свої медичні проблеми пацієнти все частіше переносять з хірургічних кабінетів у космоцевтіческіе («Медичний центр доктора Бєлашова», медичний центр «Медицина для вас» р. Миколаїв. )
- Косметологічна кушетка VS масажний стілУ даній статті буде расммотрено подібності, відмінність і перевага даних моделей косметологічної меблівКосметологічна кушетка VS масажний стіл
- МІКРОСТРУМИ І RF-ЛІФТИНГ: АПАРАТНА КОСМЕТОЛОГІЯ• Чи може RF-ліфтинг обличчя і мікроструми завдати шкоди організму? • Який ефект від проведеного RF-ліфтингу обличчя і мікрострумів? • Показання до проведення RF-ліфтингу обличчяМІКРОСТРУМИ І RF-ЛІФТИНГ: АПАРАТНА КОСМЕТОЛОГІЯ